Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Figyelem, apukák! Karácsonyi ajándéktippek kisgyerekes anyukáknak

2018. november 25. 12:30 - juditvagyok

Kedves Apukák! Nem tudjátok, mivel kedveskedjetek szülőtársatoknak karácsonyra? Összegyűjtöttem pár ötletet, aminek szerintem a (kisgyerekes) anyukák nemcsak örülnek, de hasznukat is veszik. Mivel nekünk még csak egy gyerekünk van, az is másfél éves lesz karácsonykor, tehát relatív kicsi, így talán más szempontjaim vannak, mint egy kamaszokkal rendelkező családnak. Az ajándékok mellett szóló érvek azért ott is állnak, bár őket már például nem kell sem pépessel etetni, sem babahordozóban hordani. No de íme, az én idei listám!

 

  1. Egy bluetooth hangfal/hifi

Az anyukák napjuk nagy részét otthon töltik, a gyerekükkel, gyerekekikkel kettesben, sokasban, csendben, felnőtt szó nélkül. Jól esik ám a gyerekkel közösen zenét hallgatni, a lakás bármelyik pontján egyébként, ezért egy hordozható sem rossz ötlet. Nekem egy Pioneer mini hifim van, amit két éve kaptam szülirácsonyra a férjemtől. Akkor kicsit mérges voltam rá, mert nem volt olcsó, vagyis mi ennyit nem szoktunk ajándékra költeni, viszont azóta napi több órát használom, tehát már rég visszahozta az árát. És hogy miért jó a bluetoothos megoldás? Telefonnal tök könnyen párosítható, nem kell zenéket másolgatni. Az enyémmel lehet rádiót hallgatni, CD-t hallgatni, mi a tévével is összekötöttük, így annak is sokkal jobb a hangzása. Meghálálós ajándék, én mondom!

 360690029_pioneer-x-hm15.jpg

  1. Egy konyhai aprító

Biztos vannak nők, akik nem szeretnek praktikus ajándékot kapni, hanem a kényeztető megoldásokra vágynak – általában én is. Viszont a gyerek mellett ezt is nap mint nap használom, nemcsak az elején, a pépesítés korában kellett, a mai napig hasznát veszem, napi többször is. Érdemes nem a legolcsóbbat megvenni, nemcsak azért, mert ajándék, hanem mert ezeknél nagyon fontos, hogy kézre essen, jól ki legyen találva, tartós anyagból készüljön.

2000.jpg

  1. Lilla Sellei Bags!

Na nálam idén karácsonykor ez lesz a tuti befutó, én ezt kértem a férjemtől. Lilla munkáival az instagramon találkoztam először, egyből nagyon megtetszettek. Nemcsak a minták, hanem a formák is elvarázsoltak, akár a biciklis táskáról legyen szó, akár az övtáskájáról. Magyar tervező, kifejezetten anyukákra szabott munkái, így minden anyukának jó szívvel ajánlom! Én karácsonyra egy variálható táskát kértem, ami válltáska is és hátizsák is, hogy minél jobban ki tudjam használni. Vízlepergetős anyagból készült táskák is vannak, amiket kifejezetten praktikusnak tartok. Hogy miért esett erre a típusra a választásom? Nemrég vettünk egy babahordozót, és nagy gondban voltam, milyen táskát válasszak hozzá, ami nem csúszik le, de egy pénztárcánál több is belefér. Az instán úgy láttam, nagy hordozóbarát táskák ezek, bár ott elsősorban az övtáskákat ajánlja, de nekem ez a típusú válltáska lett a szerelmem. Alig várom, hogy karácsony legyen, és végre megkapjam!

varialhato_nagy_kaktusz_1_960.png

 

  1. Köntös

Őszintén, van olyan anyuka, aki nem szeret köntösben flangálni? Nem hinném! Egy jó puha kapucnis köntösnek minden nő örül, kivéve, akik a szexi szatén vonalon nyomulnak. Szerintem ez tuti ajándékötlet, kértem is ilyet idén, hátha megkapom!

 6478702-1-cream.jpg

  1. Ha könyvet ajándékozol karácsonyra, kicsit magad adod ajándékba

Én ezt most kicsit ki is maxoltam. Bizony, a könyv minden alkalomra jó ajándék. Ilyenkor a nagy könyvesek, Libri, Bookline, Líra karácsonyi akciói mellett érdemes a kiadók saját akcióit is figyelni. Én például most a Black Friday alkalmából vásároltam magamnak 50%-os kedvezménnyel 3 Murakami Haruki könyvet a Geopennél, amiért jövő héten be is sétálunk Tádéval a Bookr könyvesboltba. Már alig várom – ez lesz az én ajándékom magamnak születésnapomra. Egyébként készül egy Könyvek a fa alá poszt is, majd figyeljétek!

 3512585_5.jpg

 

(képek forrása: hangfal, aprító, táskaköntös, könyv)

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása