Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Emlékkönyv

2018. május 25. 09:07 - juditvagyok

Nyár volt és rossz idő. Aznap már nagyon vártuk az iskolakezdést, mint általában minden nyáron, már júliusban bevásároltunk a következő tanévre, megkockáztatva, hogy esetleg jöhetnek még menőbb csomagolópapírok vagy füzetek. Kinyitottuk a nagy asztalt az előszobában, és nekikezdtük becsomagolni a füzeteket.

Nyár volt és rossz idő, egész héten. Parádsasváron voltunk nyaralni, még a nagy cserépkályhába is be kellett fűteni, annyira rossz volt az idő. A tévében a Tüskevárat adták, azt néztük, meg a Kemény kalap és krumpliorrot.

Nyár volt és elmentünk bevásárolni a sulikezdéshez, és Ágika nagyon beteg lett hirtelen, hányt is. Aztán hazamentünk és egy hétig betegek voltunk és mesét néztünk.

Tavasz volt és beteg voltam, még nem kamasz, de már elég nagy ahhoz, hogy pár órát egyedül töltsek. Volt kréker keksz, mert beteg voltam és akkor azt szerettem meg a paradicsomos húsos bébiételt, és néztem a Hupikék törpikéket. Nagyon sok részt.

Még ovis voltam és beteg voltam. Volt egy kitűzőm, amin Mickey egér volt. Felvettem, otthon voltam. Volt a tévében tévétorna meg az Elsüllyedt világok. Néztem. Imádtam.

Még ovis voltam és nyár volt. Szupermeleg, estefele, naplementés idő. Mama csinált rántottát vacsorára, meghintette pirospaprikával, és kint vacsoráztunk majd az erkélyen, csak vártuk papát, hogy hazaérjen a juliskásból, ahonnan hozott friss zöldségeket, zöldhagymát, paprikát, paradicsomot.

Nyár volt és apu Dániában volt, és az unokatesómék meg nálunk, és Edina összefirkálta a falat narancssárgával és leradíroztuk.

Nyár volt és mamáéknál voltam és papa visszavitte a földvárira a daciát, mert ott volt a garázs, és mehettem vele és ülhettem elöl. Aztán hazamentünk.

Tavasz volt és már nagyon vártuk, hogy megszülessen végre Ágika, már három hete a kórházban volt anyu, és mondtam is, hogy inkább már nem is kéne tesó csak jöjjön már haza, de ez nem így működik, és akkor kaptam egy lila mackóegyüttest aputól meg egy fehér kopogósszandált.

Még ovis voltam, négyéves, és nagyon szerettem volna születésnapomra egy lila kötött lambadaszoknyát pillangóujjú lila kötött pulóverrel. Születésnapomra egy zöld csíkos mackót kaptam inkább.

 

 

komment
süti beállítások módosítása