Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Még mindig a migrén

2016. március 04. 13:58 - juditvagyok

A Kapás utcai rendelőintézetbe egy nagyon jófej doktornő fogadott. Elmondtam neki, eddig mi volt velem, mit szedtem, mi nem használt és hogy mennyire nem jó ez így nekem. És aztán következett ő.

Se cigi, se fogamzásgátló. Cigi nincs, fogamzásgátlóról amúgy is le akartam állni, már csak azt akartam beszedni, ami van, mert egyébként nem is hiszem, hogy annyira jó hatással van rám, és szeretném elkezdeni tisztítani a szervezetem. Szóval ezek nem nagy lemondások. Aztán kaptam egy fejfájásnaplót, ahol a fájás típusát, erősségét kell majd vezetnem, a gyógyszerszedést, az egyéb tüneteket, menstruációt, 3 hónapon át, másfél hónap múlva mennem kell kontrollra. Ezen kívül kaptam receptet, szumatriptánra és mellé kísérő hányingercsillapítóra. Majd csak egy felet kell beszedni a szumatriptánból, ha nem hat, két óra múlva a másik felét. (Megnéztem az árát, még nem váltottam ki, de nem lesz olcsó mulatság...) Aztán beszélgettünk is, mondtam, hogy úgy figyeltem meg, melegfrontra 80%-ban fejfájással reagálok, szelet sem bírom, és hát a stressz. 

Szóval kaptam stresszkezelő mozgást, beutalt nyaki és gerinc gyógytornára, meg megyek a reumatológiára is. Ülő munka, számítógép, ilyenek. Kérdezte, hogy hogy kezelem a stresszt, hát ideges leszek, de azt mondta, inkább sétáljak.

De alapvetően az tetszett, hogy foglalkoztak a problémámmal, és ha nincs is rá 100%-os megoldás, lehet vele mit kezdeni. Ez azért eléggé ok.

Node, ami igazán érdekes!

Másnap épp egy konferencián ültem, csörög a telefonom, kinyomom. Újra csörög, megint kinyomom. Harmadjára már más számról hív: Fejfájás szakrendelés. Gyorsan kimentem az előadásról, és hát a doktornő volt. Az van ugyanis, hogy ő dolgozik a Klinikákon is, és van valami program vagy lehetőség, nem emlékszem pontosan, ami azoknak segít, akik gyakori fejfájósok. Szóval kedden leülünk és beszélgetünk kicsit a lehetőségekről, egyrészt nagyon kíváncsi vagyok, másrészt pedig kicsit félősen izgatott.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása