Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Sajátmárkás vagy drága márkás?

2018. május 15. 07:46 - juditvagyok

 A lassan már egy egész év alatt volt lehetőségünk elég sok babaterméket kipróbálni, kaják, tisztálkodás, és arra gondoltam, beszámolok a tapasztalatokról, hátha másoknak is hasznukra válhat.

 

  1. Tápszer

Még a kórházban BEBA HA Sensitive tápszert írtak fel Tádénak, becsülettel azt ittuk féléves koráig. Azt hittem, ennyi bukás természetes, de nem. Addigra már láttam, hogy a gyerek nem érzékeny típus, kicsit bátrabb egy anya minden nap elteltével. Azt is láttam, hogy nagyon sok terméknél csak a marketinget kell megfizetni, így megkérdeztem a védőnőnk, hogy mi a véleménye a DM tápszereiről. Azt mondta, hogy próbáljuk ki nyugodtan, fogom látni, ha nem szereti a fiam, ha szereti, akkor jó lesz. Hát nagyon jó lett, azóta sose bukik, sose hányja vissza a tápszert, pedig már a 3-asat eszi. Szépen gyarapszik, de nem hízik tőle, és hát mondom, a bukás. Az ára pedig a 2200 és folyamatos receptirkáltatás helyett 1400 Ft. Állítólag a rossmannos is ugyanilyen jó, nekünk a DM van közelebb.

Képtalálat a következőre: „dm tápszer”

 

  1. Pelenka

Ezzel kapcsolatban azt hallottam, nagyon jók a DM és Rossmann sajátmárkás pelusai. Ki is próbáltuk a DM-ét, ami nagyon nem jött be a Pampers után. Aztán egy idő után a Papmers is eresztett, váltani kellett. Bátyámék ajánlották újra a Rossmannét, vettem hát kipróbálni, és ezerszer jobb a DM-énél, vetekszik a Liberóval. Viszont árban is, úgyhogy maradtunk a Libero pelusánál.

Képtalálat a következőre: „libero pelenka”

 

  1. Bébiétel

Mikor kicsi voltam, nekem a paradicsomos-húsos volt a kedvencem. Emlékszem, ha beteg lettem, még nagyobbként is bementünk egy kisboltba, ami a zeneiskola mellett volt, jelenleg halpedikűr üzemel ott, és ott kiválaszthattam csemegének a kék csomagolású bébiételt, ugyanehhez a helyhez kapcsolódik nekem a tubusos (nem tömlős) bocisajt is. Na mindegy, vissza a jelenhez. A legjobb ugye, ha te főzöl. De tegye fel a kezét az az anyuka, aki nem adott még bébiételt a gyerekének. Na ugye. Szóval ebből nekem két kedvencem van, a DM sajátmárkásai és a LIDL sajátmárkásai. Ezekben nincs hozzáadott cukor, mint mondjuk több kecskemétiben vagy hippben, nincs idegesítő nevük, mint pl a hamaneknek vagy minek, változatosak és jó alapok. Mindig van belőlük itthon pár, főleg, hogy télen kezdtük a hozzátáplálást, amikor viszonylag kevés és unalmas a gyümölcs- és zöldségfelhozatal. Pár rossmannos bébiétel is volt már, meggyőződésem, hogy ugyanolyan mint a dm bébiételei, csak ugye a dm közelebb van.

Képtalálat a következőre: „lupilu bébiétel”

 

  1. Kozmetikumok

Úgyismint popsikenőcs, fürdető, törlőkendő.

Popsikenőcsből vagy 10 félét kipróbáltunk, a haltápszagú gyógyszertáritól a sajátmárkásokon keresztül a Sudocreamig. Ha nincs baj, bármelyik jó. Ha azonban a fogzással járó savasabb kémhatás már szétcsípte a popsit, akkor kétségbeesetten keresgélsz. Anyu a gyógyszertárira esküdött, nekünk több patikáét is kipróbáltam, de nem ez volt a tuti. A sajátmárkásak se mentek valami nagyot, legjobb a Bepanthen, utána a Sudocream  és a Neugranormonnal kísérletezünk most, jó állag, eddig nagyon tetszik.

Képtalálat a következőre: „bepanthen popsikrém”

A fürdetőkből szintén utáltam a gyógyszertárit, mintha margarinnal kenegetném a gyereket. Próbáltuk a Biola levendulás fürdetőjét is, ez jó, ha habos vizet csinálsz, ha csak fürdetnéd vele, kicsit nehézkesebb. És most egy nagyon nagy adag Bioderma van, amit nagyon szeretünk.

Képtalálat a következőre: „bioderma fürdető”

A törlőkendőből pedig volt már LIDL, Pampers, Libero, DM saját márkás. Legkevésbé mégis legtartósabban a Libero kendője van átitatva, illata is kellemes. A Pampers és DM nekem túl nedves volt, a LIDL pedig tök jó, de annyival nem olcsóbb, hogy ne a Liberóból vegyem meg mégis a multipackot.

Képtalálat a következőre: „libero törlőkendő”

  1. Cumisüveg

Ha emlékeztek rá, itt már egyszer írtam elismerően a MAM termékeiről. Próbáltunk sajátmárkás cumisüvegeket is, de már a tisztíthatóságnál elbuktak. A MAM olyannyira ki van találva, hogy nem értem, miért nem csak ilyen létezik. Le tudod szerelni a tetejét, az alját, nem kell kefével szenvedni, önmagában ki tudod fertőtleníteni a cumiját a mikróban, bírja a mosogatógépet is, miért vennél másmilyet?

Képtalálat a következőre: „mam cumisüveg”

 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása