Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Amíg a gyerek alszik, nézzetek megy egy filmet (vagy hármat)

2018. április 04. 11:19 - juditvagyok

Mióta megszületett a kisfiunk, nem nagyon szoktunk filmezni. Ez a mondat amúgy igazából így hangzik: mióta megismerkedtem Tamással, nem nagyon szoktam filmet nézni, a gyerek megszületése óta pedig még ritkábban. Moziban sosem voltunk együtt, mármint Tamással, ugyanis mindketten utálunk moziba menni. Viszont nagy sorozatnézősök vagyunk, nagy veszekedésnek vagy betegségnek kell történnie ahhoz, hogy egy napot ne egy klassz kis epizóddal zárjunk. Sokan mondták, hogy ha majd szülők leszünk, ennek búcsút inthetünk. Hát jelentem: nem. Tök jól tudunk sorozatozni, igaz, nagyjából 5 hónapja nem nézünk semmi mást, csak a How I Met Your Mothert, mert máshoz nincs agyunk, és mert régen mindketten abbahagytuk, mert nem érdekelt minket, de az egésznapos szülőség után átértékelődnek a dolgok. Szóval még van 45 nap Ted Mosby szerint, hogy kiderüljön, ki lesz A Feleség.

De azért közben gyűjtjük, hogy mikkel fogunk folytatni, ha letelik ez a 45 nap, nem tudom, ismeritek-e ezt a kis oldalt/applikációt, nálunk Tamás használja és próbál rávenni, hogy én is: https://www.tvtime.com/en Szépen tudsz újakat is találni, meg nyomon tudod követni, mit hol hagytál abba, honnan kell folytatnod. Szóval itt gyűjtögetjük a csemegéket.

Viszont néha elegünk van Ted Mosby nyomorából és nagyon szeretnénk megnézni egy JÓ filmet. De sokszor járunk úgy, hogy 40 percnél egymásra nézünk, hogy mi ez a szar, miért tettünk bele 40 percet, most keressünk új filmet? Jobb lesz? A trailer olyan jó volt pedig! Persze, mert mindent ellőttek benne. Na jó, akkor keressünk mást, még 20 perc, ok, kezdjünk neki, hát akkor már csak együnk valamit, na jó, 15 perc után ez se jó, nézzünk még egy részt a sorozatból és menjünk olvasni. Szerintem ez nektek is ismerős. De ha az ember szépen megtervezi az estét (jó Judit, csináljuk úgy, hogy lefürdünk mindketten, mielőtt fürdetnénk a gyereket, megvacsorázunk 6-kor, amíg te altatsz, addig én rendet teszek, és akkor 8-kor el tudunk kezdeni egy filmet és hátha nem alszol bele vagy nem kel fel Tádé), akkor erre a táncra nincs idő. Így hosszas anyaggyűjtés előzi meg a havi-másfélhavi 1 filmezős estét, ami azt jelenti, hogy Oscar-közeli filmeket keresünk, vagy a kedvenc karakterszínészeink filmjeit kutatjuk ki. Így jött ki ez a 3 film, amit most ajánlok nektek, jó szórakozást hozzájuk.

 

  1. Permanent (2017)

 

Ha szeretted a Little Miss Sunshine-t, Wes Anderson filmjeit, ha a 70-es évek végétől 89-ig bezárólag születtél, ha a Spotify playlisteden sok indie zene van, akkor azon túl, hogy valószínűleg jóban lennénk, ez a film is tetszeni fog. Van egy kiskamasz csaj, aki a szüleivel egy új városba kerül. Utálja a haját, és szeretne bele tartós hullámot. Kap bele tartós hullámot, de ugye te is emlékszel rá, hogy amit 12 évesen kigondoltál, hogy szuperjó ötlet és nagyon jól fog állni, arra kicsi kis szégyennel színezett mosollyal emlékszel vissza. Nagyon aranyos film a kislány beilleszkedéséről, a szülei házasságának problémáiról, tele nagyon-nagyon emberi dolgokkal.

 

  1. Három óriásplakát Edding határában (2017)

 

OK, ezt az előtt néztük 2 nappal, hogy megkapta az Oscart, amit szerintem meg is érdemelt. Nekem nagyon tetszettek benne a színészi játékok, nagyon tetszett a vége megoldás és meglepően sokat nevettünk rajta. Ezt úgyis láttátok már vagy megnézitek, vagy ha nem, nem innen fogtok kedvet kapni hozzá, de azért én ajánlom egy megnézésre.

  1. The Disaster Artist (2017)

 

Én kb. mindenbe hajlandó vagyok belenézni, amiben James Franco szerepel, ciki, nem ciki, ez van. Ezt a filmet különösen vártam. Nagyon tetszett, nagyon sokat nevettem rajta. Ha valaki nem ismerné, született régen egy nagyon rossz film, The Room a címe, és ennek a történetét, mármint a film születésének történetét dolgozza fel Franco, a világ legrosszabb filmjeinek egyike a világ legrosszabb színészének egyikével (mármint nem James Franco a világ legrosszabb színészeinek egyike, ez magától értetődő). Persze azért kicsit megsajnálod ezt a hihetetlenül rossz színészt, de csak pont annyira, hogy ne megszánd, hanem megkedveld.

 

grátisz: 

Na ez volt az legutóbbi negyedév 3 jó filmje, tényleg jó szívvel ajánlom mindegyiket.

 

 

komment
süti beállítások módosítása