Mivel mindketten nagy sorozatosak vagyunk, így a tavalyi év nagyon sok jó néznivalót hozott. Néztünk régieket, újakat, vannak nagy közös kedvencek, és csúsztak be nagy csalódások is.
Better Call Saul
http://www.imdb.com/title/tt3032476/
Én ezt bizony nagyon szerettem. Nagyon szépek voltak a képek, nagyon emberi és hát ha szar lenne, akkor is szeretném, mert Breaking Bad. Imádtam az irodát, a hangokat, Mike-ot, az alufóliasapkás tesót, a simliskedést, a túlélni vágyást, az uborkás limonádét és a pedikűrösszalont, 8/10
Fear The Walking Dead
http://www.imdb.com/title/tt3743822/?ref_=nv_sr_1
Hát ezt mindenki dicsérte, hogy jó színészi játék, érdekes szotri, biztos izgi lesz a 2. évad, satöbbi. Én meg bizony untam és utáltam és egysíkúnak éreztem. De a pasim szereti a zombikat és a zombis filmeket, úgyhogy néztük, becsülettel néztem én is, egyszer se aludtam be rá. Mindezzel együtt 4/10.
12 Monkeys
http://www.imdb.com/title/tt3148266/?ref_=nv_sr_1
Ebben meg bántóan rosszul játszanak, pedig amúgy nem rossz az alaptörténet, ugrándoznak az idősíkokban meg a térben meg van benne gonosz német tudósnő meg pszichiátriai esetek is. De nem várom a 2. évadot, annyira nem hogy képet sem keresek hozzá. De azért fogom nézni. 6.8/10
Under the Dome
http://www.imdb.com/title/tt1553656/?ref_=nv_sr_1
Ez sajnos nagyon nem jó, de azért néztem, mert mindig fordult egyet,amikor abba akartam hagyni, meg mert benne van a kopasz a Breaing Badből. 6/10
The Last Man on Earth
http://www.imdb.com/title/tt3230454/?ref_=nv_sr_2
Én ezt bizony megszerettem. Még akkor is, ha nagyon sokat díbolnak benne, amit pedig sose szeretek. Ez egy nagyon szerethető emberi kis sorozat, és nagyon jó pólói vannak a főszereplő srácnak, de még senkinek nem állt olyan szarul szakáll mint neki. És annyira nem is édekel, hogy mitől halt meg mindenki. 8,8/10
Narcos
http://www.imdb.com/title/tt2707408/?ref_=nv_sr_1
Ú ez egy egy nagyon klassz kis sorzozat volt, pedighát olyan nagy meglepetések nem voltak benne. 8/10
Show me a Hero
http://www.imdb.com/title/tt2492296/?ref_=nv_sr_1
Imádtam, kurvajó volt, ezt annak idején is ajánlottam, politika, lakhatás, szociológiai kérdések, valós sztori, jó játék. 8/10
Bron/Broen
http://www.imdb.com/title/tt1733785/?ref_=fn_al_tt_1
Minden évada nagy kedvenc, ezt azért vártam különösen, mert érdekelt, mi lesz Martin helyett. Egyszerűcsan csúcsszuper évad volt, a kedvenc sorozataim közül ez volt most a legjobb. 9,9/10
Brooklyn Nine-Nine
http://www.imdb.com/title/tt2467372/?ref_=nv_sr_2
Ez tök vicces sorozat, olyan egy évad - egy délutáneste, olyan felhőtlen. Klassz. 7,7/10
The Leftovers
http://www.imdb.com/title/tt2699128/?ref_=nv_sr_1
Egyszercsak eltűnik jópár ember, nem tudni hova, miért, meddig. A hátrahagyottak pedig próbálnak ezzel a helyzettel mit kezdeni, van, aki túllépne, van, aki felejtene, de a legtöbben nem tudnak felejteni. Van benne szektázás, kitartás, egyház, erkölcsi kérdések, új családmodellek, túlélési technikák. Érdekes, komoly, renndben van nagyon, nekem 8.8/10.
Fargo
http://www.imdb.com/title/tt2802850/?ref_=nv_sr_1
Imádtam, tökéletes színke, képek, zenék, kurvajó sztori, kurvajó játék. 9,5/10
Master of None
http://www.imdb.com/title/tt4635276/?ref_=nv_sr_1
Ez egy nagyoncuki netflixes sorozat, az Aziz csinálta a Parks&Recből, ilyen kis generációs problémák súlytalan sitcomja. Szerethető. 7/10
Mr. Robot
http://www.imdb.com/title/tt4158110/?ref_=nv_sr_1
Ez sokkal jobban tetszett nézés közben mint utólag. 8/10
The Jim Gaffigan Show
http://www.imdb.com/title/tt3484406/?ref_=nv_sr_1
Ez olyan mint a Luis CK, csak nem húz le. Van egy humorista kövér pasi, akinek van egy fulljófej felesége és öt gyereke. És a pasi mindig eszik. Az elején idegesített, de aztán még a könyvét is letöltöttem, egyes villamoshoz pont jó. 7,5/10
Unbreakable Kimmy Schmidt
http://www.imdb.com/title/tt3339966/?ref_=nv_sr_1
Egy sok évig egy föld alatti bunekrben élő szektás nő egyszercsak kiszabadul és rászabadul a világra, kicsit harsány, kicsit néha sok, olyan egyszer nézhető. Nagy látszik az egészen, hogy Tina Fey, és mivel én őt nagyon szeretem, ezért 7,9/10
You, Me and the Apocalypse
http://www.imdb.com/title/tt4337894/?ref_=nv_sr_1
A világ megtudja, hogy hamarosan vége lesz. De van egy bunker, és oda megmenekülnek páran. Kicsit furcsa, vígjáték is meg, meg túlélős is, meg van benne egy hippinő, vannak benne melegek, Vatikán, politika, szerelem, örökbefogadás, egész fura, de jó. 7/10
Prison Break
http://www.imdb.com/title/tt0455275/?ref_=nv_sr_1
Én ezt nem néztem régen, de kerestünk egy olyan sorozatot, aminek már vége és meg lehet nézni. Az első két évad zseniális, utána fura, de izgalmas, bár a tufaagyú tesót én sokszor hátrahagytam volna. De persze ezt már úgyis látta mindenki. 7,9/10
How to Get Away with Murder
http://www.imdb.com/title/tt3205802/?ref_=nv_sr_1
Ez az elején nagyon idegesített. Hogy ilyen patikamérlegen összetett pc sorozat, van benne okos örökbefogadott néger csaj, gazdag latin csaj, akinek suttyó a családja, de gazdag, van egy bobijuing búskutyatekintetű erkölcsi csúcs biciklis szegény gyerek meg egy szép meleg srác, meg a szuper ügyvédnő a csicskáival, gyilkosság, egyetem, amerika, megcsalás, jézusom, mért is nézem. De aztán mindig adtam neki még egy részt, és az ügyvédnőt megszerettem, amikor lekerült róla a műszempilla meg a paróka meg a magassarkú. Szóval várom a 2. évad 2. felét. 8/10
és a nagy újranézések:
Twin Peaks
http://www.imdb.com/title/tt0098936/?ref_=nv_sr_2
Ezt harmadjára, néztem újra, egyre viccesebb, és egyre nagyobb a kontraszt Lealand Palmer őrülete előtt és után. És egyre élvezetesebbek az apróságok. Elfogult 9/10
The Office UK
http://www.imdb.com/title/tt0290978/?ref_=nv_sr_2
Kurva kínos, kurva jó. 8/10
Extras
http://www.imdb.com/title/tt0445114/?ref_=nv_sr_1
Ezt nem tudom, hogy amúgy nézték-e itthon, szerették-e. Szerintem már az ötlet is zseniális: van két statiszta, és minden részben van egy nagy sztár, Olrando Bloomtől Robert DeNiróig, minden borzasztó kínos, kellemetlen, álmodban sem akarsz olyan helyzetbe kerülni. Zseniális az egész. 8/10
MIÉRT ÉPPEN ALASZKA?
Northern Exposure
http://www.imdb.com/title/tt0098878/?ref_=nv_sr_1
Az évem nagy része ezzel telt. Kisvárosi kedvesség, figyelmesség, izgalmak, indiánok, zsidók, útkeresők, űrhajósok, asszimiláció, szárított fókazsír. Onnantól sajnos nézhetetlen, hogy Fleischmann elzarándokol az indiánok közé és aztán spirituális utazásokon vesz részt és egy idióta félolasz új orvos jön a még idiótább újságírő nőjével. De addig nagyon imádom. 9/10