Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Szabadidő

2018. május 19. 17:33 - juditvagyok

Itt ülök 40 perce és kapkodok. Kaptam egy kis szabadidőt, már délután tudtam, hogy lesz, ittam is kávét, hogy ne aludjak el, és egész délután kicsit azon is járt az eszem, mi mindent fogok csinálni a kis szabadidőmben.

Aztán elmentek a fiúk, gyorsan összepakoltam utánuk, összeszedtem a ruhákat, becsuktam az ablakokat, új helyre tettem pár növényt, hopp, el is telt 15 perc.

OK, telik az idő, gyorsan, valamit, ami csak te vagy. Beteszem azt a Billy Joel számot, ami napok óta a fejemben megy és kétszer is meghallgatom, nagyon hangosan. De ez pocséklás, csak zenét hallgatni, valamit még muszáj, mert így értelmetlenül fog eltelni az énidőm.

Akkor gyorsan varrjunk egy kaktuszt közben, akkor már nem fogom akkora időfecsérlésnek érezni. De a kaktusz szar lett, nem is köt le a varrás, ezért csúnya. Abba is hagyom, megy a kudarcdobozba.

OK, telik az idő, de még van, mit csináljak. Mit. Pisilek egyet rohanva, megint találok pár dolgot, amit el kéne tenni, de nincs kedvem, nincs erőm, nehogymár dolgozzak most is.

Kapkodok mint egy tengerimalac, nem akarok belekezdeni az olvasásba, mert már úgyis mindjárt itt vannak, Franzen meg nem olyan, hogy két oldalt elolvasol és elég. Franzen olyan, hogy sokat olvasnál belőle, beleköltöznél kicsit. Minden regénye ugyanarról szól, húzom is egy kicsit ezt a legutóbbit, mert ez az utolsó, nincs több, nem tudom, mit olvashatnék utána, ami olyan mint ez.

Mit csináljak, olyan ez, mintha kapnál egy kis zsebpénzt, de hülyeségre költenéd. Kint szakad az eső. Nem tudok mihez kezdeni, az agyam ki van égve napok óta, és fogalmam sincs, hogy töltsem fel, rossz kedvem legalább nincs, elkezdek egy interjút olvasni, de csak felidegesít, hát erre nem lesz szükségem, megcsalásról olvasson, aki akar, kéne egy kis Miért éppen Alaszka?, de nincs most, egy kis Marilyn vagy Fleischmann, de jó is lenne.

Meghallgatom megint inkább a Billy Joelt.

Hülye tengerimalacok.

 

komment
Címkék: mindennap
süti beállítások módosítása