Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Megint a migrénről

2016. január 28. 19:02 - juditvagyok

Alig aludtam, álmomban szörnyű dolgok történtek. Hajnali kettőkor a fájdalom ébresztett, megittam egy Xiloxot, nehezen visszaaludtam, még szörnyebb dolgok történtek. Felkeltem, bementem dolgozni, bunkó voltam, szenvedtem, próbáltam funkcionálni, bunkó voltam, és számoltam, hogy hány óra van még hátra. Boltban voltam, megcsináltam a holnapi szendvicseket neki, és közben várom, hogy elmúljon. Iszom a zöldteát, eszembe jut, hogy anyu azt mondta, citromlé és himalájai só, most ezt olvasta, próbáljam ki, a citrom végét beleöntöm a teájába, ezt ma már nem próbálom ki, ma már nem mosok hajat, mert nem bírom az illatát, igazából elfáradtam, de nem akarok senkit bántani, szeretném magam kialudni, szépeket álmodni, nem telefonra ébredni, kipihent lenni, csak 2 hétig tartott a téli szabadságból nyert lendület, az azért marha kevés, nem az az ember akarok lenni, aki szabadságtól szabadságig él, annál azért nekem jobb, de azért csak fáradt vagyok, nembaj, hétfőn úgy döntöttem, kedden szabadságot veszek ki, hogy elmenjek a migrénemmel a neurológiára, ahova kaptam a beutalóm.

Elmentem a Kapás utcába, az ideggyógyászatra, akiket direkt felhívtam hétfőn, hogy megkérdezzem, időpont kell-e, és egyébként is, mi a teendő, nem kell, menjek, a kartonozóban felveszik az adataim, aztán mehetek fel az elsőre, a kartonozóban felvették az adataim, felmentem az elsőre, meghallgattam, ahogy két néni arról beszél, melyiküknek halt meg szörnyűbben az apja, melyiküknek súlyosabb beteg a testvére, melyik kórházban mi a helyzet, az egyik a lábát is maszek csináltatta.

Szólítanak, furcsán néznek rám, mert nincs kerületi lakcímem, dehát beutalóm az van, meg fejfájásom, csináljunk valamit. Ide ez a beutaló nem jó, menjek vissza a kartonozóba, ott majd adnak nekem időpontot, mert ez egy speciális rendelés, rendben, köszönöm, a kartonozóban nem adnak időpontot, adnak egy mobilszámot, hogy hívjam fel pénteken, kérdem, addig nem lehet? Hát, próbálkozhat... Próbálkoztam aznap, de azt mondták, péntek reggel, hát jó, akkor péntek reggel, holnap felhívom, hogy majd adjanak időpontot.

Azt mondta a doktornőm, hogy vannak ezek a triptánok, de ő nem mer nekem saját szakállára felírni (ezt szó szerint a beutalómra is ráírta), szóval hogy vagy triptán, vagy az is lehet, hogy antidepresszáns, ki tudja, vizsgáljuk ki.

Fáradt vagyok és ideges, álmos és fáj a fejem, türelmetlen vagyok, ami konfliktusokat hoz, amitől újra stresszes leszek és fájni fog a fejem. 24 órája fáj a fejem.

komment
süti beállítások módosítása