Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Első hét - pipa

2018. március 12. 07:56 - juditvagyok

Kemény hét áll mögöttem, de a gyerekkel és a lakással töltött idő arányaival elégedett vagyok, leszámítva az éjjeleket és a hajnalokat, amikor szívesebben töltöttem volna egyedül több időt, de ez már csak ilyen, úgy olvastam. Szóval a teszthónap első teszthete megvan, és sikerült tartani a betervezett munkákat, és olyan is volt, hogy az egyik nap kimaradt, amit terveztem, másnap simán lehetett pótolni. És az egyik legjobb az egészben az volt, hogy ha nem főzök minden nap, akkor nem csipkedek minden főzésnél minden nap, mert az már csak természetes, hogy meg kell kóstolni. Nem állítom, hogy emiatt, mert mondom, kemény hét volt, lehet, hogy az idegesség is, de még egy kis fogyás is volt. 

Na csak így tovább, Judit, csak így tovább!

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása