Harminc múltam

egy koraharmincas nő mindennapjai

Anyukák! Tű, cérna, filc: az egyik legjobb stresszlevezetés

2018. május 05. 10:30 - juditvagyok

Pár éve ment nagyot ez az előre megrajzolt könyvek kiszínezése. Ha most jelenne meg, valószínűleg bele lennék varázsolódva, de mivel a munkám kapcsán is már találkoztam az összessel, így kösz, nem, ennél kreatívabb, szabadabb hobbit szerettem volna. Már írtam korábban arról, hogy hogyan választottam magamnak elfoglaltságot, miután kiderült, hogy se anyutól, se a youtube-ról nem tudok megtanulni kötni. Arról is, hogy nyertem a Gombolda webáruház alkotói pályázatán. Pár napja arról is, hogy kicsit megfeneklett bennem ez az egész, tegnap este viszont sikerült befejeznem a kaktuszgirlandom, és most olyan elégedett vagyok. Ez egy olyan darab lett, hogy ha valakitől ajándékba kapnám, akkor örülnék neki, de nemcsak úgy, hogy jajjdekedves kis makaróninyaklánc, jó lesz a fiókba, hanem kitenném. Mint ahogy ki is tettük. 

Szeretném nektek megmutatni, ELHÍRESKEDNI vele, miket készítettem az elmúlt hetekben, mióta megérkeztek a gomboldás filcek, szalagok, gyöngyök és ilyesmik. A fotókat Tamás készítette.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

juditvarr_30856166_215171179256258_4408850754740158464_n.jpg

juditvarr_31047409_363059434181434_3660753570166210560_n.jpg

Szerencsére még bőven vannak anyagok, folytatom majd, szebbekre, cukibbakra készülök, de legyen itt ez talán ilyen ösztönző és büszkélkedő posztnak, mert ebben a filcvarrásban, pelenkaöltéssel pár hét alatt óriásit lehet fejlődni és örömködni. Kedves anyukatársak, kis befektetéssel nagy öröm, vágjatok bele!

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása